.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كاهش تلفات رانندگي در نوروز امسال

رييس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي از كاهش تلفات و تصادفات رانندگي در نوروز امسال خبر داد و گفت: تمهيدات ويژه‌اي از فردا براي دور اول بازگشت‌ مسافران نوروزي در كشور به مرحله اجرا گذاشته مي‌شود. 

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا، سردار اسكندر مومني در حاشيه بازديد از قرارگاه پليس راه استان قزوين با اشاره به اينكه سفرها در نوروز امسال توزيع شد و مشكل خاصي نداشتيم، افزود: از عصر چهارشنبه دور اول بازگشت مسافران نوروزي آغاز مي‌شود، لذا تمهيدات ويژه‌اي در جاده‌هاي كشور اتخاذ خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه آرامش مردم در رانندگي در سال جاري نسبت به سال گذشته افزايش قابل توجهي داشته است، گفت: در عين حال موضوعاتي همچون انحراف به چپ و تردد در جاده خاكي در نوروز امسال نسبت به سال گذشته بسيار كاهش داشته است.

مومني با بيان اينكه افزايش محسوسي در سفرها داشتيم، اما سفرها توزيع شد، افزود: آمارها نشان مي‌دهد تصادفات از نوع واژگوني در نوروز امسال افزايش داشته كه اين امر ناشي از خستگي و خواب‌آلودگي است لذا به رانندگان توصيه مي‌كنيم حتما هر دو ساعت يكبار به مدت 15 دقيقه استراحت كنند تا شاهد بروز تصادفات ناشي از خستگي و خواب‌آلودگي نباشيم.

رييس پليس راهنمايي و رانندگي ناجا سرعت، عجله و شتاب را از ديگر عوامل مهم تصادفات نوروز امسال عنوان كرد و افزود: در عين حال تصادفات واژگوني خصوصا در اتوبوس‌ها افزايش يافته كه در اين خصوص به رانندگان اتوبوس اكيدا توصيه مي‌كنيم كه دقت بيشتري داشته باشند.

وي با اشاره به اينكه آمارها نشان مي‌دهد تلفات و تصادفات رانندگي در نوروز امسال نسبت به سال گذشته كاهش قابل توجهي داشته است افزود: در عين حال توصيه مي‌كنيم مسافران براي بازگشت عجله نكنند و بازگشت خود را از سفر به لحظات پاياني محول نكنند. /1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.